دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 13:17

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه شیراز با دانشگاه ماکسیمیلیان مونیخ 

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه شیراز و دانشگاه ماکسیمیلیان مونیخ (LMU) کشور آلمان امضا شد.
کد خبر : 245687

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر امید آزادی، مدیر امور بین‌الملل دانشگاه شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: تبادل استاد و دانشجو، گسترش اجرای طرح‌های علمی پژوهشی مشترک، توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی، همکاری در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی در موضوعات مشترک تحقیقاتی و تبادل اطلاعات، امکانات و مدارک علمی پژوهشی بین دو دانشگاه از مفاد این تفاهم‌نامه است.


آزادی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه افزایش سطح علمی دانشگاه را در پی دارد و بهره‌گیری از دانش پژوهشگران را فراهم می‌سازد، خاطر‌نشان کرد: بر‌اساس این تفاهم‌نامه گروه‌های دانشجویی از دو دانشگاه شیراز و مونیخ می‌توانند به دانشگاه دیگر اعزام شوند.


مدیر امور بین‌الملل دانشگاه شیراز اظهار امیدواری کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه ماکسیمیلیان مونیخ (LMU) کشور آلمان بتواند دانشگاه شیراز را در اجرای هرچه بهتر رسالت اجتماعی و پاسخگویی به نیازهای جامعه یاری رساند. تفاهم‌نامه میان دو دانشگاه با پیگیری‌های دکتر حمیدرضا اسماعیلی، استاد بخش زیست‌شناسی دانشگاه شیراز که در حال حاضر در فرصت مطالعاتی در دانشگاه ماکسیمیلیان مونیخ به سر می‌برد، صورت گرفت.


دانشگاه ماکسیمیلیان مونیخ (LMU) به عنوان یکی از موسسات برتر علمی و پژوهشی اروپا شناخته می‌شود و این دانشگاه جزو 50 دانشگاه برتر جهان به شمار می‌رود. دانشگاه LMU در زمینه آموزش و پژوهش در سطح بالایی از استاندارد جهانی قرار دارد و هم‌اکنون بیش از 50 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته